lördag 21 juni 2008

brand


Dagen börjar med att farmor ringer o undrar om jag vet vad det är som brinner så jag går in på internet o kolla på kuriren o där står det att det är i borsökna den dära gammla blombutiken så jag drar på min klädder o springer till bussen men missar den precis så får vänta i ca 45min tills nästa buss så jag kommer lagom till branden när det västa har lungnat ner sig men fick några kort precis efter taket o väggarna har rasat in men bilderna vart ju inte så bra står o gömmer mig under buskar för att inte få vatten på kameran och jag står där o trycker under buskar o träd på andra sidan vägen sen började jag snacka med en taxi kille som var bland dom första på plats o han sa att man inte såg första brand bilen när han körde in där såg man bara blåljusen på brandbilen så jäklar svart rök var det då

Inga kommentarer: