söndag 5 oktober 2008

blogg torka




har inget vettigt o skriva i bloggen just nu men kan meddela att jag har fixat photoshop cs3 nu och försöker få mig en återblick i vad jag kan var ju ett tag sen nu. Snart 2 månadersen så nöter mattias filmer o photoshop boken jag köpte i gbg i sommras har jag plöjt igenom ett par gånger den här helgen så nu börjar jag minnas. Men har ju fixat polisradio och fick veta att man kan ta en koaxialkabel och kopplade in i min scanner sen ut på balkongen med andra änden så nu ska jag få in alla bilar och SOS larmcentral. Värka funka rätt bra. Men det är ju inte alla som vet vad en koaxialkabel är det visste jag inte häller men sökte på http://www.clasolsson.se/ tror jag det heter och fick fram att det va en kabel som du kopplar in i tven alså anntend kaben satt du får bild på tven det är tydligen en koaxialkabel alltid lär man sig nåt nytt.

Inga kommentarer: