måndag 2 mars 2009

praktik

hade möte idag om min praktik och det blev bestämt att jag stannar så länge jag tycker det är kul. men min lärare tyckte att jag skulle leta vidare efter någe foto  jobb/praktik. det skulle ju inte vara helt fel, men dagiset slår nästan allt just nu, knappt så man kan hålla sig för skratt ibland och hur sköna kommentarer som helst. Har lärt mig massor med nya grejer! tex: äppel mos=potatis mos, majs=ris,=potatis=kanel bullar,och ifall man spelar spel så ska jag slå tärningen 1 gång och den jag möter ska få slå 5-10gånger.

3 kommentarer:

Pierre Pocs sa...

Haha barns logik är kul! Plåttermos = Plåt termos ;)

Sebastian Skog sa...

hehe alltid lika kul när dom är glada:P sen finns det vissa stunder som dom inte är lika roliga.

leapox sa...

Kul att du gillar din praktikplats och kul att lära sig nya saker, hah hah!